17 Kasım 2015 Salı

Tefal Aktifry'la Soslu Tavuk Kanadı

Merhaba

Şuaralar havalardanmı bilmiyorum ama pek bir halsiz hissediyorum kendimi sanki devamlı hastayım. Canım hiç bir şey yapmak istemiyor bazen yemek yapmağ bile istemiyor iste öyle bir günde yaptığım enfes lezzetli ve kolay bir yemek tarifi vermek istedim bugün size. Hem biz büyükler hemde çocuklar parmaklarını yediler.

Ben Tefal Actifry'ı aldığım gün için şükrediyorum. Bu kadarmı kolaylık sağlar bir ev aleti insana bu aralar dikkatimi çeken diğer ev aleti Enplus'lar da satılan elektrikli wok tenceredir. Alıp kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum. Ancak çok başarılı bir tencere gibi duruyor. Alırsam sizlerle mutlaka yeni tarifleri ve deneyimlerimi paylaşacağım. Hadi tarife geçelim.

Malzemeler:

1 paket tavuk kanat (ben genellikler keskinoğlu veya CP alıyorum)
1 Tefal actifry kaşığı zeytin yağ
1 yemek kaşığı biber salçası
yarım cay kaşığından biraz az karabiber
1 yemek kaşığı Calve Barbekü sosu
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı kekik
bir çimdik şeker

Hazırlanışı:

Kanatların hepsini güzelce yıkayıp tel süzgeçte iyice süzün. Hatta biraz süzgeçte bekletmenizin hiç bir zararı olmaz. zeytin yağını ekleyip yaklaşık 15 dk bu şekilde pişirin. Tavuklar pişmeye başlarken sosunu hazırlayın. Salçayı, tuzu, kekiği, barbekü sosunu, şeker ve karabiberi bir kaseye koyun üzerine 1 çay bardağı ılık su koyup kıvamı inceltin. 



15 dk pişen tavukların üzerine bu sosu dökün ve 20 dk daha pişmesi için bekleyin. Ve sonuç enfes görüntüsü ve lezzeti ile karşınızda. Hadi afiyet olsun.













0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kez Tıklandım