19 Kasım 2013 Salı

Özlemişim Yazmayı (Sevgili IŞIK için)

Merhaba herkese

Bir şeyler yazmayalı baya oldu özlemişim yazmayı. Aslında sizlerle yaptığım yemekleri paylaşmak çok hoşuma gidiyordu zannetmeyin ki yazmıyorum diye güzel şeyler yapmıyorum şaka bir yana yazamasam da tariflerimi topluyorum ve sizlerle yine onları paylaşacağım 2013 benim için baya zorlu başlamıştı diliyorum ki güzel kapanır.

Bugün size aslında bir yemek tarifi vermeyeceğim. 2. bebeğime hamileyim ve doğumuma az kaldı. Hem bebeğim için hem de büyük oğlum için kapı süsü yaptım onları sizinle doğumumdan sonra paylaşacağım ama bugün yayınlayacağım duvar süsünü işyerimden sevgili arkadaşım Sibelimin yeğeni için yapmıştım ve sizlerle de paylaşmak istedim. Tarif edilecek pek bir tarafı yok ancak yinede yapmak isteyenler için bir kaç öneride bulunabilirim.

Ben bunları 18 mm kalınlığındaki keçelerden yaptım. Ve battaniye dikişi ile dikip içerisini elyafla doldurdum. Kalıpları internetten bulduğum resimlerin büyütülmüş hallerini alıp ona göre kestim. Aynı şeyi süslemek istediğiniz nesneler içinde yapabilirsiniz veya internette satılan siteler var oradan da alabilirsiniz. Ben keçelerimi http://www.hobikece.com/urunlerimiz.html sitesinden alıyorum. Hatta imalat yerlerinin bana çok yalın olduğunu öğrendiğimden beri gidip kafama göre oradan alışveriş yapıyorum. Sahipleri çok iyi ve yardım sever insanlar hepsine bana yardımlarından dolayı teşekkür ediyorum. Harfleri de yine bu siteden alabilir veya benim yaptığım gibi 200 punto arial Word te yazıp çıktılarını alıp keçenin üstüne koyup kesebilirsiniz. Nesnelerin hepsini sıcak silikon ile yapıştırdım. Ben yaparken çok keyif aldım üstelik sadece 3-4 saatimi aldı. İnternette çok fazla satılan kapı süsleri var ancak fiyatları gerçekten yüksek yapanların tabi ki ellerine sağlık kolay bir şey olduğunu iddia etmiyorum ancak ilgisi olanlar kendileri kolaylıkla yapabilirler.

Bu arada gelmesine en fazla 1-2 hafta kalan sevgili ışık bebeğe de sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum ağlayarak geleceği dünyada dilerim ömrü boyunca hep gülerek geçirir ve son olarak şunu eklemek istiyorum okadar güzel bir ailede dünyaya geliyosun ki zaten 1-0 önde başlıyorsun hayata uzun, analı babalı ömürlerin olsun tatlı Işık

Sevgiler


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kez Tıklandım