10 Aralık 2012 Pazartesi

Omlet Pizza

Merhaba

Diliyorum hepiniz iyisinizdir. Bu günde her hafta içi olduğu gibi oğluma kavuşmak için koşa koşa geldim eve işteyken onu çok özlüyorum. Ama tatlı meleğim bu aralar biraz hasta o yüzden çok mutsuzum o hasta olunca dünyam sanki başıma yıkılıyor. Abartıyorsunuz dediğinizi duyuyorum aslında bende kendime söz geçirmeye çalışıyorum ama bu konuda çok başarısızım.

İnşallah atlatıcağız babamızda yok bu aralar birşeyler bizim için biraz daha zor.

Allahtan canım annem geldi bizi yanlız bırakmadı.

Yaşınız kaç olursa olsun annelerin desteğini hissetmek herşeye bedel.

Annecim seni çok seviyorum iyiki yanımdasın.

Bu kadar duygusallık yeter dimi size bu gün hafta sonu yaptığım omlet pizzamın tarifini vericem.

Sabah kahvaltısı için harika bir seçim, hem çok lezzetli hemde çok doyurucu.

İşte Tarifim:

Malzemeler:
2 adet sivri biber
1 adet domates
2 yemek kaşığı mısır
10 adet zeytin
5-6 dilim sucuk veya 2 parça jambon
3 adet yumurta
1 kase rendelenmiş kaşar
1 kibrit kutusu kadar beyaz peynir
1 yemek kaşığı zeytin yağ

İstege bağlı iç malzeleri değiştirebilir veya başka şeyler ekliyebilirsiniz.

Hazırlanışı:

Seramik tavaya yağımı koyup üzerine biberlerimi doğradım ve orta ateşte biberler iyice yumuşayana kadar pişirdim.

Üzerine küp küp doğradığım domatesleri koydum biraz daha pişirdim.

Beyaz peyniri ilave ettim peynir iyice eriyene kadar karıştırdım ve pişirmeye devam ettim.

Son olarak zeytinleri dogradım, mısırı ve küp küp doğradığım sucuklarımı ekledim pişene kadar karıştırdım.

Bu arada yumurtalarımı kırdım ve iyice çırptım.

Yumurtalarımı karışımın içine döktüm ve bunlarıda iyice karıştırdıktan sonra üzerine kaşarlarımı ekledim ve tavamın kapağını kapatıp ateşi biraz daha kıstım.

Kaşarlarım eriyene kadar pişirdim.

Veee harika pizza omletim hazırdı sıcak olarak servis ettim.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kez Tıklandım